آموزش توالی به کودکان

آموزش توالی به کودکان
شناسه محصول
5154
نوع محصول
قابل ویرایش - PDF
حجم فایل
135 کیلوبایت
تعداد بازدید
5975 بازدید
تاریخ به روز رسانی
26 ژانویه 2021
رایگان٪100 تخفیف

“در این قسمت از آموزش های مربوط به آموزش توالی به کودکان ، به بخش تقویت مهارت الگویابی در کودک میپردازیم. توانایی انجام این مهارت باعث رشد حافظه دیداری کودک میشود”

 

کودکان دوست دارند در دنیای اطراف خود الگوها را پیدا کنند زیرا باعث تقویت احساس امنیت و رشد مهارت ها از جمله مهارت پیش بینی و… می شوند. ممکن است متوجه شده باشید که حتی تغییر برخی الگوهای خاص مانند رنگ باعث اعتراض کودکان میشود. در واقع فواید آموزشی بسیاری در انجام فعالیت مربوط به الگوها ، چه در خانه و چه در پیش دبستان یا مدرسه وجود دارد.

 

فواید

مطالعات نشان داده اند که تشویق به درک و آموزش توالی به کودکان ، به پیشرفت در انواع مختلف تفکر ریاضی ، از جمله شمارش ، حل مسئله ، ترسیم و استنباط در مورد ترکیب اعداد و حتی جبر کمک می کند.

همچنین یادگیری الگوها برای آموزش موسیقی هم ضروری می باشد. پرورش آگاهی از الگو ، می تواند باعث ایجاد ریتم و آگاهی از آهنگسازی شود که زمینه ای را برای شروع و پیشرفت در موسیقی فراهم میکند.

علاوه بر این ، برخی از مطالعات علمی نشان می دهد ، که رابطه ی ذاتی بین ریاضی و موسیقی در سنین پایین ، قابل پرورش است ، زیرا نوزادانی وجود دارند که به همان اندازه که کودکان بزرگتر به الگوهای بصری پاسخ می دهند آنها هم به الگوهای شنوایی و جسمی پاسخ می دهند.   برای دیدن بخش تمرین های مربوط به کشیدن الگو و ترتیب و توالی ، روی همین متن کلیک کنید.     برای مشاهده وبلاگ آموزشی و استفاده از مطالب تربیتی و روانشناسی کودک روی همین متن کلیک کنید.

توجه:
  • لینک دانلود فایل، بلافاصله پس از پرداخت نمایش داده میشود.
  • پشتیبانی آنلاین، از 9 صبح تا 12 شب، پاسخگوی شما میباشد.
  • در موبایل: فایل ها را با نرم افزار xodo اجرا کنید. (نصب از بازار یا مایکت)
  • در کامپیوتر: فایل ها را به داخل مرورگر گوگل کروم بکشید و اجرا کنید.

جهت سفارش کتاب ها به صورت چاپ شده با پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید.


مدارس و موسسات آموزشی:

چاپ و ارسال محصول با درج نام و لوگو سفارشی شما در تمام صفحات انجام میشود.

1 review for آموزش توالی به کودکان

  1. رضا

    دمتوون گررم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *